فصل عاشقی...

باز هم فصل عاشقی از راه رسید

فصل بارون و چتر و ((تو))

فصل پیاده روی زیر بارون نم نم توی خیابونهای بی انتها

فصل عشق ورزیدنهای پر محتوا

من عاشق فصل هاییم که عشق در اون جاریه

بارون هم نشونشونه

میدونم دیگه تنها نیستم

حس حضورت در این فصل هر لحظه از آسمون آبی میچکه

و من خیس یاد ((تو)) محو تماشای وجود نازنینتم

من عاشق این فصلم

عاشق بارون و هدیه زیباشم

من عاشق ((تو)) هستم

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:, | 7:20 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز